Reklamaatiolomake
Sujuvan palvelun vuoksi käsittelemme reklamaatiot aina kirjallisesti. Emme voi ottaa tuotereklamaatioita käsittelyyn puhelimitse.
Kirjallisella käsittelyllä varmistamme, että kaikki tarvittava tieto on saatavilla reklamaation hoitamiseksi mahdollisimman nopeasti ja asiakaslähtöisesti. Usein tuotereklamaatio vaatii myös valmistajan tai maahantuojan toimia ja kirjallisesti tehty reklamaatio saadaan myös edellämainittujen tahojen tietoon välittömästi.
Ole hyvä ja täytä alla oleva reklamaatiolomake. Täytä tarvittavat tiedot ja paina Lähetä -nappia. Käsittelemme reklamaatiosi mahdollisimman nopeasti. Pidämme sinut ajantasalla asian ratkaisemisesta.
Huom! Olemme yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkista, että kirjoitit sähköpostiosoitteen oikein.
Jos sinulla on kysyttävää tai lisätietoja reklamaatioosi liittyen, voit olla yhteydessä:
- verkkokauppa@lahdesmaki.fi jos asiasi koskee verkkokaupasta ostettua tuotetta
- info@lahdesmaki.fi jos asiasi koskee Ilmajoen myymälästä ostettua tuotetta
- vaasa@lahdesmaki.fi jos asiasi koskee Vaasan myymälästä ostettua tuotetta